lördag 14 januari 2012

Mår bra nu!

Just nu mår jag bättre än någonsin! Det är kanske svårt för andra att förstå eftersom "svängarna" har varit många och mycket har hänt! Men jag trivs med livet och allt ser mycket ljusare ut.

Det är inte lätt för dom som försöker förstå, men det är fortfarande mitt liv det handlar om. Jag trivs med den här killen även om starten var katastrofal och många höjde ögonbrynen, inkl jag själv. Han är bra, mer än bra. Jag säger inte att övriga ska gilla honom men jag gör det och vi trivs tillsammans.

Jag hoppas att jag har rätt denna gång, det känns så.....jag vill bara och önskar att mina närmaste ska få se  det också! Man vet ingenting om framtiden, tiden får utvisa....men det måste väl vara mitt "Gilla" som räknas trots allt?

2 kommentarer:

  1. Huvudsaken är att DU är lycklig!!
    Jag är en av dem som har lite svårt att förstå, men som du säger det är ditt liv!! :))
    Du får berätta när vi ses!! :))Om du vill alltså..
    Jag önskar dig lycka och att du får förbli lycklig!!

    Love u
    Tina

    SvaraRadera
  2. Bra att du mår bra!!! Ibland går saker fort i livet...ibland far då saker och ting och människor förbi i rasande fart...att stanna upp och ibland backa tillbaka lite kan ibland hjälpa...ditt val är ditt val...kram!

    SvaraRadera