tisdag 16 april 2013

Ut ur dimman!

Vaknade imorse och såg att dimman låg tät ute. Tycker det är vackert men inte så behagligt när man har astma. Jag blir sämre då på något konstigt vis. Svårt att andas och inhalatorn är ett faktum.
Cyklade till jobbet ca 4,8 km. Regnet hängde i luften och jag flåsade som bara den.




Väl framme så såg jag att min jacka var helt vit av dagg, såg lustigt ut. Håret droppade utan att vara blött och sminket hade runnit. Inget höjdarväder med andra ord. Men fint var det ute. Stannade till ett par ggr och fotade med min mobil. Är nöjd med denna kamera i mobilen. Önskar förstås att systemkameran hade varit med :)



Har börjat blogga lite smått. Tappade ju lusten att skriva för ett tag sen pga idiot- kommentarer på min sida. Orkar inte med sånt, skrivarlusten och att dela med mig bara försvann, tråkigt nog. Men ska försöka när andan faller på :) Ha en fin tisdagskväll ni som hittat tillbaka, kram på er!

2 kommentarer:

  1. Dimmiga bilder blir så fina - menar bilder med dimma blir fina ;)

    SvaraRadera
  2. Ja, det är något speciellt med dimma helt klart :)

    SvaraRadera