tisdag 18 oktober 2011

Jag har en ny vän!

Min nya vän! Han är trevlig, har allt som en tjej önskar, men det är min vän! Jag känner att han "finns" där när jag behöver, han har som vi tjejer säger "IT" :) Vi har haft roliga och innehållsrika dagar i min mening, sticker inte under stolen att säga att jag tror att han tycker lika.

Jag behöver en manlig vän, alla skulle ha en sån, oavsett förhållande. Det berikar banne mig, på ett riktigt positivt sätt. Nu tänker många att.....jaja, vänta bara ....man kan inte vara kompis med en kille/tjej    
av det motsatta könet. Nee, kanske inte, men vem bryr sig, när man mår bra i nuet.

Jag gillar min kompis, han är reko med glimten i ögat...jag kramar honom bara för det. Jag törstar efter en människa som honom....en sak jag varit utfattig på.


Han finns där och förstår mig :) Nu i detta tillfälle höjer jag denna man till skyarna, men killen är fan värd det. Som man säger att såna killar växer inte på träd.....jag har hittat honom utanför trädet.....på "mitt ställe".....sanningen är att vi har känt varann hela livet men inte träffats.

Vi har kul, han är inte som "alla" andra....han är "han".....den bra killen Marko.......om jag kunde skulle jag ge er allihop en sådan vän......om ni inte redan har en............


Trivs med livet :)

3 kommentarer:

  1. Goda vänner ska man vara rädd om :-)

    SvaraRadera
  2. Jag blir avundsjuk på alla som har det toppen då säger ni kanske att det inte finns det men det finns det och jag blir så avundsjuk efter att ha tittat på vad jag har till familj...
    Njut av honom och hösten, man vet aldrig hur länge man får ha dom hos sig!
    Önskar dig lyckan, kärleken och meningen med livet Tusen kramar Sari

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket! Känner att jag är värd denna goda vän! Dina ord värmde, kram (önskar dig gott)

    SvaraRadera