torsdag 8 december 2011

Sova eller inte sova....det är frågan?

Har haft sömnproblem! Det har jag nog alltid haft, kanske inte direkt problem men jag har sovit lite. Ca 4 timmars sömn /natt,vilket är på tok för lite. Har försökt att sova tidigare på kvällen men vaknar då automatiskt efter 4 timmar på natten. Vad gör man den tiden? Jo tittar på tv och försöker få tiden att gå tills det är dags att jobba.

Allt som hänt den senaste tiden har inte gjort sömnen bättre men otroligt längre. Jag har kommit på att har man mycket som rör sig i huvudet så sätter man telefonen på ljudlös och sover/drömmer  bort det jobbiga. Det fungerar faktiskt. Jag har sovit bort mina dagar den senaste tiden. Knappt varit utanför dörren heller. Var ute i går och upptäckte att det var vitt på marken. Senast när jag var ute var det inte så.

Jo, glömde nästan bort att jag gjorde ett tappert försök att arbeta i måndags, var där i 3 timmar och förstod att det fungerade inte alls. Jag tog semester resten av dagen och åkte hem. Blev sjukskriven IGEN :( Tackar mina fina arbetskamrater för förståelsen och värmen,som brydde sig. Det är fina människor som bryr sig om varandra och andra.

Nu har jag iaf bestämt att jag ska jobba till helgen...gör ett nytt försök med förhoppningsvis bättre restultat....tror det kan funka nu :) Kram på er!

3 kommentarer:

  1. Ibland behöver man pauser i livet där vi bara kan vara i oss själva. Ta hand om Dig! Kram

    SvaraRadera
  2. Tack Gittan! Ja, det här var ett sådant tillfälle. Men hoppas snart vara på banan igen....Kram

    SvaraRadera
  3. Ta hand om dig min vän!!
    Vill att du ska vara den där glada härliga tjejen igen!!
    Love u!
    Sova är inga problem här inte, skulle kunna sova hela dagarna nu.... ständigt trött...

    puss Tina

    SvaraRadera