torsdag 16 juni 2011

Allra käraste syster!

Har många gånger tänkt tanken att om det skulle hända mig något så har man saker osagt. Som att jag har 3 syskon varav 2 systrar. Vi umgås, inte bara så där utan så där som många kanske inte gör. Jag behöver ingen bästa vän, jag har ju dom! Dom ( systrarna) är ett tvillingpar likaså min bror och jag. Vi är alltså 2  tvillingpar i familjen, det känns speciellt!

Min bror blev sjuk i tidigare år ( tonåren) vilket har smärtat mig genom åren. Vi har kontakt men ses 1 gång om året :( Systrarna är det annorlunda med ! Man behöver inte alltid träffas , men dom finns där. Ena syrran och jag bor på samma gård och nu har vi snart andra systern här. Kan man ha det bättre!

Många genom åren ha ifrågasatt......" ni måste ju bli osams någon gång".....visst händer det att vi har meningsskiljaktigheter......men det har vi väl alla.

Osams blir vi inte.......vi lär av varandra.......hela tiden!  Mina systrar har många saker som jag skulle vilja ha med mig i bagaget, och jag kanske till dom :) Nåväl......för mig är livet tomt.....utan mina närmaste vänner.....mina systrar! Vi trivs med varann......så är det bara......det slår allt......i syskonväg :)

Puss & kram ta hand om varann! En extra puss då till Tuula & Paula :)

1 kommentar:

  1. Tycker det är helt fantastiskt med en sådan sammanhållning, som ni har!!
    Avundas dig faktiskt... :)

    Kram till er alla tre!

    Tina

    SvaraRadera