söndag 5 juni 2011

Pinsamt värre!

Har tillbringat dagarna 2 på Restaurangfestivalen på bargatan Ja Selandersgata & Nybrogatan. Mycket trevligt med glada människor och nya och gamla ansikten. Gick in på Grappa och skulle köpa ett glas vin i baren. Där stod en kille och en tjej som också skulle beställa. Pratade lite med killen som jag kände  och tänkte då passa på att skoja lite med hans tjej som hade ryggen vänd mot mig.

Jag drog långsamt i hennes hår ( så där försiktigt att det blir skönt) strå för strå och märkte att hon tyckte det var riktigt behagligt. Hon stod kvar med ryggen emot mig och jag fortsatte en stund till. Pratade samtidigt med killen medans jag väntade.

Plötsligt vänder hon sig om och säger att hon normalt inte gillar att folk tar i hennes hår men att hon tyckte det var så skönt att hon lät mig hålla på. Det var inte det som var pinsamt......den stora pinsamheten var att jag aldrig sett människan i hela mitt liv och att det var inte den jag trodde!!!!

Vafasen, här står jag och nästan kammar en vilt  främmande människa.......! Jag var nu då tvungen att förklara mig och tjejen bara skrattade. Ja....vad säger man om det? Gjort är gjort....det kommer aldrig att hända igen :))))  Helt säkert!!! :))))

2 kommentarer: