fredag 16 september 2011

Galen kväll!

Dotter Sandra tittade över! Det var meningen att vi skulle ut och äta men blev sittande länge hemma hos mig. Vi gick ner till Grappa och tog ett par glas vin och mötte upp Jenny. Inte så mycket folk men vi hade trevligt ändå.
På hemvägen fick dom för sig att dom skulle skjutsa. Det såg lite farligt ut. Sandra tjatade på mig att jag också skulle prova barnsadeln, jag sa ifrån men dom slutade aldrig att tjata. Fick väl hoppa upp då :) Bildbevis, javisst :))
Jag fick plats :)

Jag var livrädd hela tiden, vilken knäpp idè, hahaha! Det värsta var när jag skulle av, det gick bara inte! Dom fick lyfta ur mig för att jag inte kunde lyfta benen så högt. Det blev en skratt attack utan dess like :)) Man var som barn på nytt :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar