måndag 5 september 2011

Å-bryggan sensommar!

Beställde bord på Å-bryggan i lördags efter jobbet! Dom körde en grillafton "prova på Black Rock Grill" till ett lite rabatterat pris. Jag var ju given eftersom detta är min favoriträtt. Nu blev det ju inte en "prova på" utan det blev min 10:de gång som jag åt detta under sommaren.
Vi valde först ett bord utan tak eftersom solen sken så skönt men efter ett tag började det bli lite kyligt så vi fick ett bord med infravärme.
Janne, jag & Kjell

Å-bryggan!
"Black Rock Grill"

Maten var suverän! Janne och jag tog kött medans Kjell tog tonfisk att steka. Maten kan man grilla på den heta lavastenen i 45 minuter så man kan säga att det var perfekt när kylan börjar sakta krypa inpå. Mycket bra kväll som alltid på Å-bryggan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar