torsdag 17 maj 2012

Livet från den ljusa sidan!


"Saker och ting är utredda, jag har landat...var/ är ledsen över det som hände och kommer inte att få henne tillbaka! Vill inte att Tilda ska komma i kläm så hon får stanna hos honom. Eftersom han älskar henne lika mycket som jag så tror jag hon får det bra! Jag går vidare nu i livet...på mitt sätt! Punkt slut!"

Denna text har jag satt in på min F-B sida sätter även in den här i min blogg. Jag går alltså vidare nu. Bilen har jag blivit av med , äntligen efter ett ägarbyte, den gick  tillbaka till honom. Vill inte ha med bilen att göra. Han har varit här och hämtat sina sista saker och jag har betalat honom för saker som han har lämnat kvar. Känns som vi är överens. Han hade ju inte behövt ta med sig katten när han hämtade sina saker, det gjorde mig mycket ledsen. Jag har släppt Tilda nu och det är hans katt. Vill inte träffa henne, det river bara upp.

Just nu kämpar jag med att få ner mitt jätte höga blodtryck 185/125, inte bra alls trots att jag äter 2 olika sorters medicin för högt blodtryck. Fick högre dos hos läkaren samt urindrivande, hoppas det sjunker snart.

Bilden tog jag igår kväll på en av stans blomrabatter!


Idag ska jag till Sundbyholmsslott och titta på syrrans dotter Daniella som har sin bal. Jag ska försöka få några fina bilder, hoppas vädrets makter är med oss. Det ser skapligt ut och solglimtar då och då. Vad är inte en bal på slottet? Ha en fin dag!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar