måndag 14 maj 2012

Många födelsedagar i familjen & släkten


Det är i år det händer! Vi har en massa jämna födelsedagar i släkten. Mamma fyller 75, min äldsta dotter fyller 30, syrrans dotter fyller 25, hennes andra dotter tar studenten, min son fyller 20 och jag & min tvillingbror  fyller 50. Herre min skapare, det blir mycket trevligheter framöver. Mina barn och jag har pratat om att åka till Spanien eller Kroatien efter sommaren. Vad jag själv ska hitta på på min födelsedag har jag ingen aning om, något blir det! Ser fram emot trevligheterna, jajamensan! Känns som pengarna kommer att rulla :)


Blir en trevlig sommar.....

2 kommentarer:

  1. Ahh du är snart med i klubben :-)säger välkommen när det är dags :-) Sköt om dig!!!

    SvaraRadera
  2. Tack Gittan! Ja man hamnar i den klubben oavsett om man vill eller inte :)

    SvaraRadera