onsdag 18 april 2012

Frågor och svar!

Mina svar:


Fick frågor av min dotter Sandra, ska försöka besvara dom!

1. Om du fick göra en sak ogjord i livet som du själv kunde påverka, vad skulle detta vara?
Svar: Jag skulle inte ha släppt ut min katt kvällen innan den blev påkörd!
2. Hur stor betydelse har pengar för dig?
Svar: Ganska stor betydelse. Jag mår dåligt utan pengar.
3. Vad är din största styrka?
Svar: Jag har ett stort tålamod, ger inte upp lätt.
4. Och vad är din största svaghet?
Svar: Kort stubin när jag blir arg!
5.Finns det någon person som inspirerar dig i vardagen? I så fall, varför?
Svar: Tror inte det. Men jag beundrar folk som kan och är duktiga på olika saker.
6.Vad är din dyraste ägodel?
Svar: Min katt om man kan säga så om ett djur?
7. Vilken film kan du se om och om igen utan att tröttna?
Svar: Tillbaka till framtiden och Pensionat Oskar!
8. När är du som lyckligast?
Svar: När jag vet att det går bra för mina barn och när ekonomin och förhållandet är stabilt.
9. Om du var tvungen att välja, skulle du vara blind eller döv? Motivera varför.
Svar: Döv, absolut! Kan inte ens tänka tanken på att vara blind och inte se vad som händer runt omkring mig!
10. När var du riktigt rädd senast?
Svar: När jag satt bakom en motorcykel och föraren körde alldeles för fort.
11. Om du fick göra vad du ville utan att det skulle få några konsekvenser, vad skulle detta vara?
Svar: Flytta utomlands en längre tid. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar