söndag 1 april 2012

Aprilskämt!

Hahahaha......klurade och klurade vad mitt Aprilskämt skulle handla om detta år. Ringde upp mina döttrar och drog samma för dom båda.  Jag sa att min son Anton som är i Mexiko med sin pappa hade fastnar i tullen med något på sig. Vad visste jag inte och att samtalet bröts efter att någon därifrån hade ringt mig. Sandra ( min äldsta dotter fick panik och skrek rakt ut NEEEEJ! - Han kommer att hamna i fängelse, skrek hon! Vi måste hjälpa honom sa hon och jag såg framför mig hur hon redan var halvvägs på väg till Mexiko.
Var ju snabbt tvungen att dementera och säga att hon skulle lugna sig och att allt var ett Aprilskämt.

Ungefär samma reaktion från andra dottern Simone som också frågade vart hennes pappa var. Försvunnen sa jag och det enda jag hade var ett himla långt telefonnummer med en massa nollor ( utlandsnr)! När jag berättade för henne att detta då var ett skämt så sa hon att hon ville lägga på luren för att lugna ner sig. Hahaha....jag vet att skämtet var lite grovt, men vad ska man göra när dom blir mer och mer svårflörtade vad det gäller Aprilskämt. 

Sandra sa att hon minsann skulle ge igen med råge. Tror jag det.....hahahaha....har en känsla att jag får passa mig jäkligt noga framöver....om dom lyckas. Tjing! Ha en bra första April mina vänner:)


Ps:( läste på nätet att kontrollen in i Mexiko inte är speciellt noggrann, även om man "fastnar i tullen".)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar