måndag 2 april 2012

Söndagsstek på en måndag!

Haft en brutal huvudvärk dom senaste 14 dagarna. Vill inte liksom släppa :( Tror det har med pollen att göra. Har märkt att jag inte tål doften av gula tulpaner, dom doftar så starkt när dom slår ut, tråkigt för jag gillar ju dom. Parfym, katter och pollen....bra kombination! Nåväl, det är som det är just nu!

Låg och tråkade i sängen och fick ett ryck att gå en promenad och samtidigt handla lite. Köpte en rostbiff igår på 1,5 kilo, hur perfekt som helst då att slå till med en "söndagsstek" till sambon och mig :)

Han tog ett varmt bad, hade lagt en öl på kylning till honom. Han är värd det som har jobbat så många dagar nu. Nu är han långledig och vilar tills maten är färdig. Jag vet att han inte vill bli "bortskämd" men jag tycker om sånt. Det måste väl göra alla glada att bara vara och bli ompysslad :)

Vill tillägga att han gör så himla mycket för mig och har fixat hela mitt hem. Han är händig han...fixat kontakter där jag behöver dom, hyllor där jag vill ha dom mm. Inte en sladd har jag på golvet, innan var det som ett ormbo på golvet till sovrummet. Tog ett stort kliv över alla sladdar tidigare men nu är det som att han "klippt av alla sladdar"? Var är dom?? Han kan trolla?? Även om jag letar och tittar så har han  trollat bort alla sladdar till ingenstans.
Han kan allt, ja, jag säger det för jag tror han kan allt och vem är inte gladare än jag :)) Han har inte "tummen mitt i handen" den här killen :) Och det bästa av allt är att jag älskar den här killen


1 kommentar:

  1. lese bloggen din ofte, men på dette tidspunktet er jeg glad for å se din kärlkek til partneren din som virker så ekte
    Lykke til håper du kan få et langt liv sammen

    SvaraRadera