måndag 16 april 2012

Skrattar fortfarande!


Var på 24 årskalas i lördags! Det var det första mötet med ett av min sambos barn. Vid bordet satt hennes kille och några till. Vi satt och småpratade när jag såg en jättestor patron mitt på bordet med blommor i. Den var säkert en halvmeter lång.

Helt plötsligt sa jag med en allvarlig attityd - Hur får man in en sån stor patron i en liten pistol? Det blev knäpptyst en liten stund för att direkt efter några spontana pinsamma skratt och en bred förklaring från killen till vänster om mig:

-Du förstår sa han, den där använder man till större grejer typ kanon eller nåt, den går typ inte in i en vanlig pistol! Hahahaha.....trodde han på allvar att jag trodde det?
Aha, sa jag och såg ut som en idiot...är det så!
Ok, dom har aldrig träffat mig men på allvar....trodde "han" verkligen att jag var så trög? Vet inte vad dom andra tänkte, hahaha Helt sjukt hur snabbt man kan bilda sig en uppfattning om någon.


Jag sa aldrig att jag skojade, varför skulle jag, tyckte det var hur kul som helst :) Såå...nu kanske rykterna florerar hej vilt att jag både är trög och blond! Det bjuder jag på.....

Det är kul när man röra om tillvaron lite...liksom på sitt eget lilla sätt, haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar