fredag 18 mars 2011

OJ! Jag har glömt att blogga!

Vad händer? Jag har inte bloggat!  Det har sina orsaker, så är det bara! Klockan är nu snart 04.00 fredag morgon. Har varit ute och ätit och tagit någon öl. MEN...jag kan inte sova! Somnar jätte sent/tidigt för att sen vakna, TOK- tidigt! Fattar att jag behöver mer sömn än så , så jag somnar om och känner mig medvetslös när jag blir väckt runt 12, 12.30!


Först är man alltså tokpigg för att sen bli toktrött! Det är något fel på mig!

Men! Ska försöka hitta en rytm...men när, vet jag inte! Har sovit ca 4 timmar /natt dom senaste åren, utan att sova på dagen. Men nu är det alltså förändrat, fortfarande morgonpigg efter en halv natt vaken för att sedan besluta mig för att somna om.

Jag blir ALLTID väckt! Är det inte av telefonen så är det någon som knackar på dörren eller något liknande.Detta gör mig totalt slut... varför får jag ALDRIG sova tills jag vaknar, dom få timmarna som jag sover?

Detta gör mig sjukt trött! Enormt trött! Jag behöver min skönhetssömn som alla andra :)
Hittade då denna passade bild från "google"! Snälla, låt mig sova, annars blir jag en "TIGER"!

Tack för denna dag, nu ska jag sova! Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar