lördag 14 maj 2011

iPhone!

Så, nu har jag då skaffat en iPhone 4  :) Funderade på först om jag skulle byta till en vanlig mobil men var sugen på en iPhone. Hela dagen har jag försökt lära mig den genom att läsa om den på internet.

Telefonen är helt fantastisk, den har ju allt! Hade problem att hitta väckarklockan men som allt annat så googlade jag på det också och den ligger under  "påminnelser" :) Telefonen är ganska stor, det gillar jag! Tycker inte om miniatyr grejer som man lätt tappar bort, nee, stort ska det vara! Kameran är helt suverän och även filmkameran. Hur klarade jag mig innan, nu när jag känner att jag inte kan leva utan denna telefon, hahaha

Nu återstår det bara att se hur lång tid det tar innan jag tappar den i golvet ( skärmen är i glas) man har ju sett skräckex :(


Låt mig ALDRIG tappa den!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar