lördag 10 mars 2012

Krogkväll!

Gick ut på krogen igår. Kände att det var länge sen sist. Killen som jobbade i baren sa att han inte har sett mig på evigheter, och det kan nog stämma. Jag har varit ute men då en lugn vardagskväll och då är det inte mycket folk ute.


Jag hade från början bestämt en träff med ett par tjejer mellan kl 17-18. Jag tyckte det var så avkopplande att vara hemma och fastnade både i badet och framför datorn. När jag till sist blev färdig så gick jag över till syrran för att hon skulle med.

Dessa trevliga tjejer Helena & A-L träffade jag under kvällen!


Vi åkte Trendtaxi ner med Marko som jobbade natt. Hade gärna sett att han kunde ha följt med men plikten kallade.



Alltid fasta priser!


016- 122222

Så, nu fick jag in lite reklam också :)) Kvällen summeras som trevlig, ikväll känns det helt ok att slöa i sängen framför tv:n.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar