torsdag 8 mars 2012

Saknar så det gör ont.....

Jag säger bara faaaaaaaaaan, jag vet att jag var tvungen att skiljas från min katt förra året. Idag är en sådan dag som jag saknar Wilma så. Wilma kunde lika gärna varit en riktigt närstående till mig (personmessigt)......suck! Det här är jobbigt! Wilmas död var tungt för mig, den tyngsta på jag vet inte när.
Min älskade katt!

Tårarna rinner bara jag sätter in bilden.....neeee ..dom rinner inte ...dom strömmar. Om jag bara kunde få henne tillbaka......sorg......sorg......jag har gått vidare......! Jag tänder ett ljus vid Wilmas bild så ofta jag kan. Vad ni än tycker, husdjur eller inte .....skaffa inte eller SKAFFA.....för evigt.....dom lämnar en men finns förevigt i ditt hjärta!

Sov gott min älskade Wilma!

2 kommentarer:

  1. Förstår precis hur det känns. Förlorade min katt i fredags. Känns så jävla hemskt att hon aldrig kommer tillbaka. Ja fyfan vad livet är grymt ibland.

    SvaraRadera
  2. Önskar dig all styrka....kram

    SvaraRadera