onsdag 20 juli 2011

Lill-lördag!

Nuså! Har precis i stunden beslutat att sippa lite vin! Trots att magen  hade brutal magkatarr inatt efter mycket onyttig mat!  Man ska vara snäll mot kroppen men känner att efter lite " Bamboo City" ( åt nyttigt)  så blev det bra!



Jag har SEMESTER ,....då måste man ju kunna göra vad man vill utan att folk höjer ögonbrynen! Jag som "ni" jag njuter av livet när det är som bäst, halleluja!

Folk är inte intresserade när jag sitter i min pyjamas och tittar på tv, vilket jag gör oftare vad vad ni tror men jag kanske skulle börja lägga upp sådana bilder och skriva att jag bara softar, hahaha...det skulle se ut det!


Ni skulle förvånas över så många ggr mysbyxorna kommer på, därför skriver jag om roligare saker som händer i mitt liv, men ni kanske vill se mig i denna utstyrsel  :) Nee, jag fattar! Inte jag heller :)

Men här kommer en bild!

Håll med att ni uppskattar mer upplyftande saker än så här :)  Eller?    Puss& kram ha det roligt på stan!

TJING TJONG! :)

1 kommentar:

  1. Hahahaa Så där ser jag jämt ut hemma! :)
    Måste det, tack vare katterna... d.v.s katthåren..
    Men det är sååå skönt!! Inget som stramar... bara låta kropppen vara...hahaha


    Kramis Tina

    SvaraRadera