lördag 16 juli 2011

Vilken kanonkväll!

Det blev Å-bryggan med döttrarna igår! Regnet hängde i luften och visst kom det en och annan skur men vad gjorde det i trevliga människors sällskap :) Kollade runt lite på "bryggan" och såg att säkert 1/3 del var f-b vänner, coolt!

Väntan på ett ledigt bord under tak! Döttrarna Sandra & Simone!

Såná här kvällar gillas! Bandet som spelade var kanon och min favoriträtt " Black rock" var given ....IGEN! Jag kommer snart att se ut som en :)

Oxfilè när den är som bäst!

Det kanske inte ser så läckert ut när köttbiten lyser röd men som sagt så steker man ju den själv efter smak. Flingsaltet är som pricken över i:et och såserna. Den här gången tog jag bakad potatis, gillar att variera tillbehören.

Lotta Neuhold & Simone


Kallt vin!

Vin blev vi bjudna på av bordsgrannen fast vi hade köpt 3 glas var innan kl 18, efter det blir det mycket dyrare så vi garderade oss, hehe.

Jennie & Sandra!

Efter Å-bryggan tog vi oss till Papas Tapas! Där satt Sandras kompisar som vi hade trevligt med! Var inne och hälsade på kockarna i köket, trevliga killar och göra mat det kan dom minsann :)

Kockarna på Papas Tapas!



Blev bjuden på en underbart god " Irish Coffee", tackar!

Det blev en ganska tuff kväll, gick "all in" vilket jag brukar göra, spar inte på några växlar, hehe Hann med några fler ställen under kvällen "Siam" restaurant i Nyfors fick också ett besök. Nu åt jag inte på alla ställen utan flyttade runt där folket fanns :) Om någon av förmodan undrar hur jag mår idag så kan jag bara säga.....FÖRTRÄFFLIGT! Tackar som frågar ;))

3 kommentarer:

  1. Otroligt fina döttrar!! Men med en sån mamma, så måste resultatet ju bli så!! :))
    Du verkar ha haft en superkväll!!

    Kram Tina

    SvaraRadera
  2. Superfina döttrar!! Men med en sån mamma, så måste ju resultatet bli så!! :))
    Du ser ut att ha haft en superkväll!!

    Kram Tina

    SvaraRadera
  3. Tack och åter tack! Mina tjejer/son är det bästa jag har! Ja, kvällen var jätte lyckad :)

    SvaraRadera