lördag 30 juli 2011

Stockholmsresan med döttrarna!

Saffransoppa med musslor, kräftor,& räkor! Vitlöksbröd.
Tog tåget med Sandra på torsdagen den 28/7. Vi möte upp Simone på hotellet där dom jobbar båda två. Vi väntade på stan till Simone slutade jobbet. Därefter gick vi till Kungshallen där jag fick min efterlängtade Saffransdoftande soppa!

Citronen uppskuren!

Hemma hos Simone drack jag Gin & Tonic och dom vin! Är så trött på vin just nu så jag valde ett annat alternativ. Riktigt gott!

Thai Boat i vattnet vis Skanstull!

Menyerna!

Tyckte om deras vattenglas!

Thaisoppa & Singhaöl!

Jag och döttrarna Simone & Sandra!


Blev förtjust i glasen!

ThaiBoat!
Jättemysigt ställe att äta på , dock en nackdel att det smågungade under mina fötter och efter ett tag fick jag en sjösjuk känsla. Men längre fram i båten, fastlandet så upphörde det!

Vidare under kvällen skulle vi till Orangeriet, det visade sig att dom stängde kl 24.00 :( Det var tråkigt men vi fortsatte in mot staden!
Vi gick till "Lokal" och tog en drink sen senare mot "Lemonbar" där vi också dansade lite. Efterfesten hölls hos Simone med en vän till dom. Hemgången blev runt 05.30. Kvällen summeras som mycket bra! Tack för maten och taxin som jag blev bjuden på av mina barn, det uppskattades jätte mycket! Puss



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar