söndag 10 april 2011

Det är VÅR!

Äntligen, oh vad jag har längtat efter varmare väder! I går (lördag) gick jag ut ensam och utan mål med kameran runt halsen, en långpromenad :) Vädret var helt underbart och naturen och ljuset väckte hobby fotografen i mig.

Gick efter ån ner mot staden! Fåglarna kvittrade och jag träffade olika människor på vägen som jag pratade med. Åt på stan och gick bargatan ner och såg ett par vänner genom fönsterrutan på Grappa restaurangen. Jag drack ett glas vin med dom, kändes så där skönt. Ingen tid direkt att passa, ensam hemma och glad åt livet!


Tack för ett trevligt sällskap Ari & Annelie! Ni såg så fina ut där ni satt! Fortsatte min färd hemåt, det blåste ganska rejält, träffade på en annan vän som tog kort på mig, varför hade ingen sagt att mitt hår såg ut som ett yrväder, hahaha tänkte sätta ut kortet men ångrade mig i sista stund, hehe! Avslutar med en bild på naturen, kram på er!


Och till sist var jag då hemma!

                                                
                                               ( "Mitt hus på söder")

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar