måndag 17 januari 2011

Massage!

Vaknade imorse efter att bara ha sovit någon enstaka timme! Sambon drog "stockar" och pratade i sömnen hela natten. Snarkar gör han inte alltid som tur är utan bara när han är riktigt trött! Hinner jag somna innan så kanske jag klarar av att sova utan att bli väckt. Men somnar han före så är det nästan omöjligt att koppla bort!

Lite oroligt sover vi nog båda just nu när nikotinet lämnar kroppen efter rökslutet. Mardrömmar har jag och verkliga såna :( Riktigt läskigt ibland! Sambon drar riktiga ramsor av alla det slag. Han nästan satt sig upp i sängen och sa: - Är det här verkligen sant? Hahaha, han kanske syftade på rökningen, vad vet jag :)

Tog mig till jobbet hur som helst i ett jäkla väglag. Det hade regnat och isen låg i bucklor på gatorna och vattenpölarna stora som sjöar! Visste inte riktigt vilken väg jag skulle välja. Blev nedstänkt också ett par gånger av bilister som inte har vett att varken sakta ner eller hålla avstånd, inte kul!

Väl på jobbet så gick dagen bra och när det var dags för lunch så gick jag ner till vilorummet. Där har dom en massagestol som jag tyckte jag kunde tillbringa min rast i. Jäklars vad ont det gjorde till en början, så ont att jag nästan inte stod ut. Men efter ett tag så kändes det bättre och jag kände mig avslappnad.

Det är ju mer än jag kan säga nu! Sitter i soffan hemma och känner mig orörlig och öm. Har tagit ett par värktabletter och hoppas att nattens sömn gör gott och att jag är på benen imorgon. Bara jag får sova inatt från alla konstiga ljud och meningar. Hoppas på det bästa, hehe Ha en bra kväll ni som är vakna för jag stupar nog i säng efter det här inlägget, kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar