söndag 9 januari 2011

Testing,testing...

Måste göra en test nu efter datorkraschen! Det var nära att min dator hamnade i snövallen utanför mitt fönster pga frustration! Nu har jag då fått hjälp att ladda hem ett nytt program och vill därmed testa så allt fungerar!

Jag vill kunna sätta in mellanrum och bilder mm! Helt otroligt att efter ett helt glas rödvin över tangentbordet på min laptop så verkar allt börja fungera. Är det inte så med oss människor också att vi måste ha en tillfrisknads period efter sjukdom.

Min dator har varit riktigt krasslig men jag har blåst och pussat, ja jag vet inte allt! Med lite kärlek löser sig det mesta som inte är för allvarligt, eller?

Så nu kommer då provet....ska hämta hem en bild och se om det jag har skrivit fortfarande ser ut som det gör! Hoppas, hoppas......tangentbordet får en fet puss!   Hoppasdetfunkar.com :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar