måndag 3 januari 2011

Min son är sjuk!

Ja, då menar jag inte sjuk-sjuk utan att han har sjukt dålig humor! Han spelar sina enmans-teatrar här hemma och jag kan inte göra annat en skratta. Han härmar folk på tv och använder sig av olika slags dialekter. Jo, det är kul men han känns som inneboende som man inte har valt :) Hahaha....men han underhåller sin mamma.

Vi lever som sambos  under den här tiden han är hemma när han vilar upp sig från skolan i Åre och då menar jag vilar upp sig ordentligt. Väckte honom idag när jag kom hem från jobbet med mat som blev hans frukost. Klagar inte för han behöver nog ladda sina batterier. Härligt att han valde att stanna så länge denna gång. Han är inte liten längre utan minstingen har hunnit fylla 18 i dec. Ikväll ska vi titta på ishockey och dricka varsin folköl, vi har tippat tillsammans.

Vad gör man inte för att dela intresset! God fortsättning önskar jag er på nya året!  ( kan fortfarande inte lägga upp bilder sen dator kraschen :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar