måndag 21 februari 2011

Big Brother 2011

Jaha, då var det dags igen för Big brother! Det är hela 8 år sedan det visades sist. På den tiden var jag ett "fan" av programmet! Såg varje avsnitt i 100 dagar och var tom på finalen i Stockholm , hehe!  Det som är det intressanta i kråksången att jag tycker om att se folks förändringar och spel mot varandra.

Man visar sin bästa sida för att efter en tid när "smekmånaden" är över förändras till den man egentligen är.

7500 sökande för att sedan bli 16 deltagare inne i huset.


Vanessa Lopez avslöjade innan hon gick in i huset att hon var född man men är numera kvinna efter omvandling. Hon blev deltagare nr 17.


Rickard Andersson & Ebba Berglund gick in i huset som ett par, men ska hålla masken om sanningen så långt det går.

En salig blandning av människor och jag kan inte göra annat än att se vad som kommer att hända. Tidpunkter för årets Big brother är :

                                                      Måndag-fredag 22:00-23:00
                                              
                                                      Repris samma kväll 00:55 och nästkommande vardag 07:00
                                                      & 17:30 om du skulle missa ett program.

                                                      Veckofinal  varje söndag kl 21:00
                                    






Jag tittar inte på Big Brother för att se folk göra bort sig eller supa sig redlösa, jag tittar ur ett intressant perspektiv, hur människan mår av att umgås med okända andra och att vara inlåst i ett hus från omvärlden. Att inte ha tillgång till varken tv, mobiler eller media, ingen kommunikation med omvärlden. Jag tänker ge det en chans och ni som inte kommer att titta vill jag bara säga: tur att det är valfritt att göra som man vill!

Ha en skön måndag :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar