söndag 13 februari 2011

Inte på humör!

Har varit på dåligt humör i flera dagar nu, inte så mycket att det syns utåt men det känns invärtes! Känner mig lite nedstämd och tappat lusten med både f-b och bloggen! 3 dagars helg-ledig och jag har legat under mitt sköna täcke och nästan inte gått upp. Var över till syrran en sväng igår kväll, hon bjöd på tacos, tack för det, annars hade jag nog inte ätit något alls.

Vet inte om jag överreagerade men att se att någon "tagit" mina bilder (loggfoton) från mitt album på f-b till sin egen sida och gjort ett eget album gjorde mig faktiskt ledsen. Det är inte privata kort på mig utan bilder som jag laddat ner och googlat fram. Det har tagit mig månader och alla bilder har haft en speciell betydelse för mig. Hade människan bara frågat så hade jag kanske sagt att det var ok, men att bara se en kopia av sitt eget album kändes jätte konstigt. Jag vet att vi på f-b  tar eller lånar bilder av varann...men fan inte ett helt album.

Det som inte kändes bra när jag mailade henne var att jag fick inget svar utan hon tog bort mig som vän. Skrev tillbaka till henne att jag har ingenting emot henne som person, tvärtom, men tacken var att hon inte har svarat. Jaha, droppar det nu, men det känns olustigt och tråkigt den dagen vi ses på jobbet :-( Jag har inga ovänner vad jag vet, fast man inte kan vara omtyckt av alla, men jag vill ställa saker till rätta, tycker inte om denna känsla.

Ja, det går över men jag kommer igen när jag har nya krafter och känner mig gladare. Inget konstigt med det, alla hamnar vi väl där ibland! Behöver nog sol och värme nu, kram till er som läser!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar