onsdag 2 februari 2011

Mat hela tiden!

Usch! Hungrig hela tiden! Efter rökstoppet så skriker kroppen efter mat i alla former! Först tyckte jag att allting luktade så konstigt och smakerna blev förvrängda. Det har nu gått över och jag har kommit in i en ny fas. Allting är gott och doften av mat får min mage att kurra. Jag mår illa på morgonen om jag inte får någonting i mig och tidigare åt jag inget alls. Jag äter på dagen och är vrålhungrig när jag kommer hem.

Jag älskar gourmetmat, såser, tillbehör...allt som smakar gott! Men jag måste nog börja tänka om och äta lite nyttigare. Bikinisäsongen är ju inte långt bort, skrämmande! Nu tillhör jag ju inte dom som älskar att springa runt på stranden i en snygg bikini men man vill ju gärna kunna doppa sig utan att ta med sig handduken ända ner i vattnet. Nee, skärpning Jansson! Det finns nyttigare alternativ....men är det lika gott!
Har alltid älskat god mat ska jag behöva dra in på det också, då har jag ju snart inga laster kvar och livet är väl till för att levas? Vi får se hur det slutar, nu ska jag ta en god smörgås och hoppa i säng! Kan inte sova när jag är hungrig! Ha det fint, kram

(bilderna är lånade från nätet)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar