tisdag 22 februari 2011

Kryssning!

Oh, vad kul att få lämna allt för en liten stund! Åker på kryssning på fredag/lördag. Mitt sällskap blir mina systrar och en vän till oss! Kul att bara åka några tjejer. Ser fram emot maten, trevliga människor & mitt resesällskap.

Brukar kryssa på sommaren men vintern har också sin tjusning! Hoppas bara att isbrytaren ligger framför oss så vi inte fryser fast i skärgården, hehe

På fredagskvällen ska jag ta en god drink i baren och tänka på att jag egentligen skulle ha slitit på jobbet. Jag har nämligen tagit en semesterdag :)

När jag sedan tittar ut över den vintriga skärgården så hoppas jag inte att jag ser denna "finska isbrytare" för då lär vi aldrig komma fram :)) Ha en bra fortsatt tisdagskväll :)

(Googlade fram några passande bilder från nätet)

3 kommentarer:

  1. Låter sköönt :-) Det går inga vågor o sånt nu när det är is ...va??

    SvaraRadera
  2. Låter gott det, vännen.... /T

    SvaraRadera
  3. Ja, det ska bli så roligt! Klackarna i taket bara!! :)

    SvaraRadera