fredag 18 februari 2011

Pratade han sanning?

Har inte varit ute på ett antal dagar pga ont i ryggen! Kände att jag måste röra på mig på något sätt så jag tog en promenad till Grappa! Ja va fan, ska man ha ett mål så ska det väl vara mot något roligt, eller vad? Väl där , med sambon så satt det en utlänsk man i sina bäst år och tyckte att jag var såååå himla lik  Celine Dion, som jag tyckte han sa! Men han sa det igen ....Celine Dions mamma? VA! VA! Jag frågade om jag hört fel, hon är ju fan nästan 70 år!!! Nee, jag hade ju hört rätt men han sa att jag såg ut som hon, och hon såg UT som ca 40 fast hon nästan är 70. Hjärnan gick förbrilt, suck! Jag kunde ha blivit glad....allting beror på HUR man säger det! :) Men hur kan man se ut som 40 om man är 70? Ja ja... skitsamma, men han kunde ju bara ha sagt att jag såg yngre ut än vad jag är....vilket visade sig att det var det han tyckte. Hahaha......! En annan undran jag hade ikväll.....hur full var han egentligen......vi är ju inte ens lika, jo kanske hennes mamma då, men jag har ingen aaaaaaaaaaaaaaning om hur hon ser ut hahaha.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar