torsdag 24 november 2011

Hur ska jag orka?

Rinner livet ifrån en?
Jag är inte stark nu...inte alls stark! Jag gjorde ett tappert försök att träffa några arbetskamrater ikväll, bara för att komma ut och att vara lite social. Har tillbringat tiden hemma, hemma, hemma den senaste veckan.

Det här handlar största delen om min katt som dog, det handlar också om manipulerade känslor runt mig. Jag känner ibland att jag håller på att bli "knäpp", skrattar åt eländet......när fan ska det sluta? Jag tror jag har gått igenom saker i mitt liv som många inte ens skulle uppleva under flera livstider...så känns det och så är det.

Jag skulle kunna bli psykolog.....ingenting känns främmande längre! När folk har problem och dom ventilerar så vet jag direkt vad dom pratar om.....jag har ju varit där......också...:( Är det meningen att jag ska ta hela skörden av livssorg och tråkigheter?  Jag bara undrar?

Livet är ett mysterium....inte ens jag fattar fast jag gått igenom hela registret....men vem är det som förstår? Jag har många bra människor omkring mig, helt klart, jag är glad för min familj och mina vänner....men dom kan inte påverka mina val här i livet.......ingen kan !

Det är tungt nu med det mesta.....men jag siktar framåt.....som jag alltid har gjort......

2 kommentarer:

  1. Ska bli underbart att flytta hem, för då kan vi ta varandra i hand, vännen!!
    Vi kan då gråta och skratta ihop...
    Love u!!

    Kraaaam Tina

    SvaraRadera
  2. Låter underbart Tina, längtar tills du kommer. Då ska vi vända upp och ner på hela stan, hahaha Kraaaam

    SvaraRadera