söndag 27 november 2011

Lägger ner!

Just precis nu  så fick jag känslan av att "jag lägger ner"! Är så trött på allt....innerligt trött! Jag måste gå vidare och väljer att lägga vissa saker bakom mig. Det räcker nu...finito, slut....."borta!!!!! Sådärja...var det så enkelt.....givetvis inte. Men jag måste göra detta för att inte hamna i något ekorrhjul av funderingar.

Jag har skavsår i hjärnan, tankarna snurrar och jag känner att jag inte kommer någonstans. Har en vecka på mig att bygga upp mig själv och sedan vara tillbaka på jobbet. Jag måste komma in i mina vanliga rutiner igen, hur tråkigt det än låter.

Så nu går jag då alltså vidare. Sorgen finns kvar för Wilma men jag kan inte göra någonting för att få henne tillbaka hur mycket jag än vill. Hon ska finnas i mina tankar...alltid...och i mitt hjärta ....

Wilma....du fattas mig!

2 kommentarer:

  1. Ååååh min goa vän, önskar jag kunde hjälpa dig!!
    Jag hoppas du mår bättre snart... ❤

    Massor med styrkekramar
    Tina

    SvaraRadera
  2. Tack vännen, kramar tillbaka <3

    SvaraRadera