lördag 20 november 2010

Den som väntar på något gott....

Har äntligen tapetserat om i hallen! Från en varmmörkgul färg till en snygg mellanbrun tapet. Har funderat på det länge och så blev det nu äntligen gjort. Det var inte det lättaste kan jag säga, det skulle vara en " easy up" men vill lova att det var raka motsatsen. Det kanske hade varit en sådan tapet om jag inte tagit ett par glas vin, hehe men det kändes då lite lättare men insåg att jag fick rätta till några misstag dagen efter. Resultatet blev bra och det är ju huvudsaken. Kostnaden blir ju alltid större än man räknat med från början. Ok, cashade upp ett par tusingar men har märkt att det kommer ju inte att stanna där. Plötsligt passar inte grejerna som man hade där innan.  Så nu har jag beställt min "har alltid velat ha grej" en  KRISTALLKRONA !!! Då kanske man direkt tänker på en pensionarskrona som lyser med tusen watt.  Nej, en fin en som hänger ner & med dimmer. Jag längtar tills den kommer i januari. Otålig som jag är så vill jag ju ha den redan nu...men...den som väntar på något gott .....väntar ju alltid för länge :)) Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar