fredag 19 november 2010

Roligare fredag kunde man ju ha haft!

Ikväll är det inte mycket som känns bra, det kunde varit mycket,mycket bättre! Som pricken över i:et så blev jag ju tillfälligt spärrad från mitt eget konto på f-b. Jag vill inte vara "spärrad", jag vill in nu!!! Känner mig verkligen ensam ikväll :(  Jag har ju valmöjligheten att göra något annat än att sitta här för mig själv men jag vill inte göra något annat! Nu förstår jag vad f-b betyder för mig fast jag inte alltid är inne. Hoppas spärren snart är upphävd. Funderar på att döva mina sorger genom att gå & hämta mat på cafeèt runt hörnet. Av god mat blir jag glad och jag älskar gourmet mat. Ni vet, ni som känner mig, haha Mat var det......ut i kylan, men det är det värt :) Hörs sen då :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar