onsdag 17 november 2010

Heippa!

Det här är min första mening i den här kanske annorlunda blogg! Den här bloggen är för er som främst är intresserade av livets mening, och då menar jag inget kristet.  Hur har vi det i vardagen? Är vi egentligen nöjda med det som livet har att erbjuda? Hur ser förhållandet ut? Trivs vi med våra arbeten? Går tiden för fort? Skulle vi vilja göra något helt annat som att sälja skiten ( materiela ting) och bara dra och flytta till ett varmare land? Jag är intresserad av att höra ALLA kommentarer & livsöden! Tycker du att du inte har något att säga eller du tycker det här inte är din genre....så är du välkommen att läsa ändå......för nu kommer det att hända grejer! Jag vill gärna ha din åsikt & du behöver inte tycka som jag ......vi önskar MIG lycka till :) Puss& kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar