lördag 27 november 2010

Ljuset i mörkret!

Jag älskar stearinljus, verkligen älskar ljus! Inhandlade en ny ljusstake häromdagen, IGEN! Kan bara inte låta bli trots att jag har över 100 st. Ser alltid nya fina som jag bara inte kan vara utan. Till dom fina ljusstakarna ska det ju vara tillhörande stearinljus. En påse värmeljus från Ikea på 100 st räcker inte så långt. Köper en sådär 500 åt gången för att vara på den säkra sidan. Vet var jag har mina ljus tända och glömmer inte att blåsa ut ett enda. Har besök av dotter ikväll. Vi har ätit fläskfilè & såser. Mätt är jag men tror att vi snart ska gå in på efterrätten. Imorgon är det ny jobbardag denna helg. Delad tur med 4 timmars ledigt mitt på dagen.  Är bjuden hem till en av syrrorna på skinkmacka, det ska bli gott! Ha en skön , mysig, varm lördagskväll med massor av tända ljus, kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar