tisdag 23 november 2010

Huvudvärk!

Vaknade med en brutal huvudvärk imorse och blev tvungen att stanna hemma. Något bättre under dagen men den finns fortfarande där. Man känner att man har ett huvud om man säger så. Bloggandet har under dagen därför legat på is. Idag har jag moffat allt möjligt, gör så ibland för att sedan äta otroligt lite. Kroppen kanske saknar diverse ingredienser och bara måste ha. Imorgon blir det jullunch med jobbet! Kändes onödigt att jobba 7-11 så jag har tagit 4 härligt sköna semestertimmar. Jag får då sovmorgon imorgonbitti, guld värt :) Njuter fortfarande av min ensamtid men den bröts en stund när syrran var på besök, vilket var trevligt!  Väntar nattgäster inatt. Döttrarna är på Statt- invigningen & jobbar och stannar kvar på festligheterna efteråt. Roligt att Statt har fixat till det, det blir säkert kanon. Undrar vad som händer med den delen som brann efter att  någon idiot tänt på vårat mysiga och bra ställe. Kommer ihåg den morgonen, jag grät när jag fick höra det. Där fanns så många minnen och ett trevligt ställe att festa till det på. Jobbade där som 17-åring och båda mina döttrar har jobbat där. Statt var som en stor familj  och det drabbade  många.  Dom flesta Eskilstunabor har säkert något minne från hotellet.  Jag saknar fortfarande statt och sorgen går nog aldrig över.  Sov gott där ni är en ny dag imorgon, kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar