tisdag 30 november 2010

Globen!

Halv arbetsdag idag med möte andra halvan i Stadshuset. Fick träffa chefens nya chef ( trevlig & sympatisk prick)  Efter mötet så shoppade jag loss på stan.  Köpte en jättesnygg ( brun,kort)  skinnjacka att ha inne. Hittade 2 snygga t-shirtar som passade till.  Lite annat smått & gott blev det också.  Kände mig nöjd och traskade hemåt! I bitande iskall kyla ringde min mobil. Det var från  Entercard, jag hade varit med i en tävling som jag nästan glömt bort. Man tror ju aldrig att man ska vinna när man tävlar. Men den här gången var det min tur och rösten sa att jag vunnit 2 biljetter till finalen av Idol i Globen!

Tjohoo..jag blev jätteglad! Har aldrig varit i Globen och sist jag var på något sånt här var för många år sedan på Big Brother finalen i Stockholm. Det ska verkligen bli kul, tar med mig en av döttrarna. Vipbås skulle det också bli, ja...det ska bli spännande, riktigt kul faktiskt!  Den 10 dec blir det då av! Håll i hatten :))

1 kommentar: