torsdag 18 november 2010

Inte så populärt :(

Bloggen kanske inte var den smartaste idèn här hemma. Jag har nu insett att det vänder upp & ner på det mesta. Det finns många som hänger framför sina datorer och familjer splittras...inte så konstigt ibland. Men denna reakion hade jag inte förväntat mig, nåja, det hade jag nog. Så det blir inte så mycket som jag hade tänkt om jag inte lägger mig i badet och bloggar :) Jag älskar att bada, riktigt varmt ska det vara. Så varmt att det spänner lite extra i skinnet. Helst ska det "ryka" lite om kroppen när man kliver upp. Mina katter sitter troget på toalettstolen och tittar, den ena dricker alltid direkt ur karet när vattnet är "nytt". Samma sak varje gång :) Jag är väldigt lik kattens personlighet, drar mig undan när jag vill vara ifred och söker mig till olika saker när det passar. Jag har nog varit katt i mitt förra liv...det måste jag ha varit :) Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar