torsdag 18 november 2010

Om man kunde krypa ur skinnet!

Ibland känns skinnet för litet, menar då att när man får en känsla av att "spricka". Ibland blir det för mycket bara. Men tänker strunta i det ikväll & gå över till dotter Sandra som bor några hus ifrån. Jag behöver positiv energi eller en hjärnskrynklare. Hoppas hon kan aggera båda, hehe Jag älskar positiva människor som ger mig positiv energi, det är liksom bensin för själen. Man kan träffa en människa som man aldrig har träffat förr. Man känner direkt, dom första sekunderna om det liksom " klickar" och så känns det som man förstår varann direkt. Jag gillar sådana möten, lite roligt är det att träffas då :) Jag har alltid gillat "udda" människor, dom liksom står för det dom säger & gör på ett lite annorlunda sätt.  Man bryter mönstret och blir gillad el inte gillad. En heder åt dom som vågar :) Jag ser mig själv som en som står för sitt & hamnar inte i grupptryck. Jag har tagit till mig människor i hela mitt liv som inte är som alla andra. Åkte kryssning en gång och en man som hade ett handikapp bjöd upp den ena efter den andra, alla sa nej. Sen kom han till mig och ja sa SJÄLVKLART, fasen vad kul vi hade och det blev inte bara en dans, hehe tyckte bara att han också kunde få ha roligt. Och det hade han el vi! Vi hörs :)) Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar