lördag 18 december 2010

Helvetets förbannade skit!

Jaha, då har det då hänt! Spelade musik på  min dator när jag plötsligt gjorde en konstig sving med armen och välte ut ett helt glas rödvin över tangentbordet! Jag gråter :( Min nya dator! Hämtade en vattenspruta och sprutade vatten så att vinet skulle spädas ut lite. Sen vände jag datorn upp & ner och skakade den för brinnande livet. Lät den stå upp och ner under natten. Idag har jag skruvat upp skruvarna på datorn och blåst i den. Nu verkar den funka igen med lite svårigheter. men mycket jobb har det varit, suck! Har ju lovat mig själv att ALDRIG  ha glaset vid datorn och sen händer det ialf. Hoppas den överlever efter min brutala behandling! Vill ju att den ska ett längre liv än så :) Ha en bra lördagkväll alla, kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar