onsdag 15 december 2010

Hur tänkte jag? Inte alls!

Fick hem ett paket från H&M. Kom inte först ihåg vad jag beställt.  I paketet låg det en himla massa smycken. Satt på hallgolvet och la ut allt på golvet och sa högt för mig själv:  Hur tänkte jag? Måste ha haft jätte tråkigt när jag gjorde denna beställning. Vissa smycken var helt ok men passar en snärta i yngre år. Jag såg ut som en klädd julgran när jag provade dom. Blev så sur på mitt misstag att jag har bestämt mig att skänka bort diverse smycken som säkert passar någon som har åldern för dom. Ett av smyckena var en ring, skalbagge eller spindel, har ingen aning, men en sak vet jag, den kommer jag aldrig att ha på mig. Den såg inte ut så när jag tittade på nätet, misstaget jag gjorde var att jag inte hade några läsglasögon på mig. Jag skulle aldrig , aldrig i livet ha beställt  denna ring om jag sett hur den såg ut, haha

Det är bara inse sitt misstag och veta att hela skiten gick på över 500 kr.  Hittade en bild på nätet på denna ring, måste bara ses! Kom ihåg.....jag hade alltså inga brillor när jag klickade på "beställ" ! Herre gud, hjälp. Men annars är det bra.......haha!  Sov gott,  nu ska mina hjärtevänner och jag  gå och sova! Kram Ps! Här ska inte skickas tillbaka något, det ska svida :))

1 kommentar: