fredag 10 december 2010

Kina!

Har tagit mig till Stockholm med dotter Sandra på väg till Globen och finalen av Idol. Vi checkade in på hotell  Comfort. Mötte upp Simone the second daughter in Stockholm. Sandra och jag begav oss mot staden för lite ärenden. Vi gick förbi Buttricks och jag kände att dit måste jag . Kommer inte ihåg hur många år sedan jag var där sist. Tanken som kommer upp när man eller vi är där inne. En stor fest måste styras upp , viket tema som helst bara att folk får välja hur dom vill se ut, haha

HUR KUL, skulle inte det vara? Härliga vida klänningar, slipsar med roliga motiv och effekter. Såg något som jag skulle vilja ha....ögonmasker med och utan pinnar! Fan, vad häftigt! Vi får väl se när jag fyller 50 :)

Efter alla butiker gick vi till en Kina restaurang, bra så! Vi beställde mat och varsin öl. Bra så....fortfarande! Maten kom in och jag var tveksam först till "looken" på maten och sen upplägget! Tanken i mitt huvud var direkt att detta är ingen OK restaurang! Efter att ha ätit några tuggor , var jag bara TVUNGEN att klaga! Dotter höll med men tyckte det var pinsamt i detta läge. Va! För mig är det inte ett dugg pinsamt, det ska klagas om det inte gillas! Vi betalar stora summor för att gå ut och äta, klaga för fan om du inte tycker maten är bra tillgjord. Jag skäms aldrig, och det får man tillbaka....många ggr om!

Dom frågade om jag ville ha kompensation, SJÄLVKLART att jag ville. Han erbjöd att betala  bara halva maten.....men då känner han inte mig. Mitt svar var: Tänker inte betala ett dugg mer en min öl! Hans svar var: OK! Varför skulle man?

Skitsamma nu....nu laddar vi för Globen! Dotter säger att jag beter mig som ett barn på julafton....och JA.....det gör jag fan! Ser fram emot den här kvällen och tycker att det kommer att bli en upplevelse om man gillar Idol el inte! Jag har ensamtid med mina kära döttrar ikväll och tycker att kvällen kommer att bli super.....dom är ju med....mina allra....allra bästa vänner i Världen....sonen ska inte glömmas, älskar dom alla! Skulle jag vara någonting utan dom....Ja kanske, men tveksamt! :) Kramar till en härlig fredagskväll ni som läser!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar