torsdag 9 december 2010

Pinsamt värre!

Tittade på " Bonde söker fru " igår! Förnedringstv är precis vad det är! Vilka har dom egentligen valt ut i år?  Detta  år blir det extra fokusering på vad dom säger och hur dom ser ut. Ett av paren skulle på date med champangeprovning. Karln hade ialf vett att slänga på sig en kavaj när han gick ur bilen. MEN....hur såg hon ut??? Han blev besviken att hon inte hade en klänning på sig som han hade hoppats. Men han tyckte  ändå att hon var fin och det spelade egentligen ingen roll vad hon hade på sig! JO.....det tyckte jag!!! Hur i hellskotta kan man ha samma kläder som i ladugården? Hon hade ett par aprikosfärgade kortbyxor och en gul gammal t-shirt.

Kunde knappt titta, det var bland det värsta jag sett. Jag tror att hon har glömt att hon har ett tv-team efter sig, eller så förstår hon inte bättre. Jag tyckte det var taskigt mot hennes sällskap att inte bry sig ett dugg. Tv bara jublar, oj vilka tittarsiffror....ju värre dessto bättre :(  Och han pratar så fint om henne i kameran men till henne säger han inte mycket. Och om han råkar säga något av värde så rycker hon lite på axlarna och säger : jaha...el ingenting. Det är fruktansvärt pinsamt!
Normalt skäms jag inte för andra men det här är ju bottennapp av högsta rang!

En annan kille i programmet har 3 tjejer kvar som inte vill stanna någon av dom. Istf att fråga : vill du vara kvar med mig på gården, så måste han fråga : är det någon som vill vara kvar överhuvudtaget...SNÄLLA! Det blev för mycket för honom stackaren så han grät öppet i tv.  Om han hade tänkt från början att han måste behandla tjejerna på gården lite annorlunda än djuren på gården så kanske utgången hade sett bättre ut.

Vad vet jag! Ingen vill stanna? Vad gör man? Trollar bort sig själv, skulle jag ha gjort! Nu måste jag ju bara se nästa avsnitt. Kommer killen att gråta sig igenom nästa avsnitt? Kommer tjejen att byta kläder inför andra dejter? Frågorna är många. Det visar sig , kan det bli bättre? Tveksamt :) Kram och ha en bra torsdagskväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar