måndag 13 december 2010

Luciamorgon!

Ställde kl på 07.00 idag trots att jag har ledig dag! Vaknade 1 minut i 7 innan kl ringde. Jag älskar luciasånger, tycker det är så stämningsfullt och vackert. Tidigare år har jag alltid gjort frukost och väckt hela familjen för att se det på tv. Massor av tända ljus och allting serverat.

Trots den tidigare morgonen så är det ingen av barnen som har klagat utan tvärtom. Så skulle man ha det varje morgon :) Det har varit mysigt att ha dom hemma. Nu bor ju ingen kvar, men jag  missar det inte ändå. Jag sa trevlig lucia till mina kära katter som  inte har planer att varken lämna mig eller flytta hemifrån.  Dom är mina trogna fans dom små liven. Tror att vi ska somna om en stund , nu när vi får, katterna och jag :)  Luciakramar till er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar