söndag 19 december 2010

Vill inte bli sjuk!

Vaknade imorse halv 5. Kände mig konstig ikroppen, nästan sjösjuk! Det gick runt i magen men bestämde mig trots det att ta mig till jobbet. Det var ingen lätt pärs att ta sig ute i snön och halvstorm. Väl på jobbet började jag må sämre. Yr så det svartnade för ögonen, var tvungen att sätta mig flera ggr. Jobbade fm på ett ställe och em på ett annat. Var på väg hem innan dagen var slut men började plötsligt att känna mig bättre. Tog beslutet att göra färdigt min dag. Mådde riktigt risigt när jag skulle ta bussen hem och köpte en dofilus. Nu sitter jag här efter ett varm bad och vet inte riktigt hur jag känner mig. Varken skitdålig eller skitbra. Nåja, bara det inte blir värre så ska jag väl överleva detta också. Vill inte vara dålig imorgon när jag ska till Stockholm  och julhandla och hälsa på Simone&Henke. Vi ska bli bjuda på middag, ser fram emot det :)

Väntar hem sambon ikväll. Han flyger från Stavanger till Oslo och från Oslo till Stockholm. Tåget hem går inte heller onödigt ofta, får se om han hinner med det som var tänkt? Han har jobbat 28 dagar av 29, vilket hästpass, säkert inte alls bra. Men han ser pengarna som klirrar in och jag tänker på hans hälsa. Han har längtat hem och kommer aldrig att köra ett sådant pass igen. Välkommen hem till ett julpyntat hem såhär 5 dagar för julafton :) Har fått ensamtid så det räcker nu:) Njut av en skön söndagskväll ni alla. Jag ska bara slappa efter en tung dag! Kram / Kan inte lägga in bilder efter att jag spillde vin på datorn, den har väl inte repat sig än :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar