lördag 13 augusti 2011

Blev en utekväll!

Syrran Paula & jag!
Syrran, dotter Sandra och grannen Gunilla kom över igår! Vi satt en stund hemma hos mig innan vi gick till Grappa. När man bor i en inte allt för stor stad så känner man dom flesta. Det tycker jag är kul, många att prata med. När vi var på väg ner träffade vi en kille som plåtade oss nere vid ån, hans hund Snoddas fick också vara med :)
Sandra, Gunilla, Paula, jag & Snoddas
Det blev en "Grappapizza" när vi kom ner, riktigt goda deras pizzor.
Pizza med Serranoskinka och ruccola.
Vi flyttade in efter ett tag, börjar bli lite kyligt på kvällarna nu, sakta med säkert.
Dotter Sandra!

 Efter några glas vin gick vi till "Le Grande", premiär för några av oss. Satt mest på samma ställe, har lugnat ner mig och springer inte runt som förr, hehe! Lite roligt att "Vimmelfotografen" som tog en bild på oss på Grappa tog en bild på oss även på detta ställe. Korten har inte publiserats än, alltid lika nervöst. Bra eller dåligt foto? Det visar sig imorgon :)) Nåja, bjuder på det om jag ser ut som skit, det är ändå glömt inom någon vecka. Hade så ont i mina fötter senare på kvällen så valet var inte svårt...det blev barfotagång ända hem. Värst var det vid Fors kyrka, bara en massa grus men får se det som peeling för mina stackars fötter. Det var en trevlig kväll, paraplyet som jag hämtade från en pub som glömdes tidigare glömdes på nästa pub under kvällen. Vet att det finns där ialf eftersom jag lämnade in det i baren.

Denna lördagskväll blir lugn med paj och ett par hyrda filmer, Tar igen mig och planerar en promenad imorgon i sol kanske.
Ha en fin lördag mina läsare, slut för idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar