torsdag 18 augusti 2011

Födelsedag igår den 17/8!

Arbetade som vanligt hela dagen. Det stod en blomma från mamma utanför ytterdörren när jag kom hem, blev riktigt glad för den.
Födelsedags blomma :)
Kvällen var jätte trevlig med Sandra. Vi satt hemma hos mig först. Som vanligt så tar det ju tid innan vi kommer iväg. Vi pratade och drack Gin & Tonic och även lite vin. Kom ner till Å-bryggan lite senare än tänk, fasiken vad mörkt det är nu på kvällarna.
Å-bryggan "by night"
 Sandra hade aldrig provat "Black rock" tidigare så det var premiär för henne. Själv har jag tappat räkningen men tror att det här blev min 7-8: de i sommar. Jag är helt såld på denna maträtt.
Ser lite rörigt ut eftersom man lägger på vartefter, men attans så gott!

Sandra gav "Black Rocken" ett högt betyg!

Blev bjuden på en efterrätt födelsedagen till ära! Tack för den Å-bryggan :)

Vi var inne och skulle träffa ett par av Sandras kompisar! Sandra kände sig malplacerad och för gammal för detta ställe. Vad tror ni jag gjorde som är 20 äldre än hon. "Nattvandrare", kändes det som det stod i pannan på mig! Stället var "Le Grande"!
Vi var också på "Royal Oaks" där kändes det bättre. Sandras kompis har rejäla tatueringar på ryggen. Snyggt? Upp till betraktaren att avgöra :) Jag är inte så förtjust i tatueringar, synd att förstöra sin kropp för all framtid. Men det är ju vad jag tycker.

Vill tack Sandra för en mycket trevlig afton och tack för vinet till maten. Hoppas vi snart kan äta där igen :)
Nu är det bara 1 år till den stora dagen tills jag blir 50, oj vad åren knallar i en rasande fart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar