måndag 22 augusti 2011

Har inte "folk" bättre för sig?

Fick veta i helgen att en av mina vänner på f-b visar allt jag skriver för sin sambo. Han är gammal arbetskompis med min sambo. Jag skriver inga hemligheter, det jag skriver är öppet för mina vänner. Jag har inte den här killen som vän, bara hans tjej. Min sambo hatar f-b men är inne kanske 1 gång på 4 månader, han har f-b själv. Det har blivit så att när jag "checkar in" på något ställe så ringer killen ända till Norge för att tala om vad jag gör. VARFÖR??? Av vilken anledning? Min sambo missuppfattar alla incheckningar och tror att jag lever loppan när han är borta. Detta att "checka in" var en kul grej på min semester, att få så många som möjligt på kort tid.
Internet bild, inte mina vänner!
Det skrev jag också att jag gjorde det som en kul grej. Förstår inte vad en del människor har för problem. Killen vet också att min sambo hatar f-b och ser det som enbart en dejtingsida vilket jag inte tycker. Man gör ju f-b till det man vill att det ska vara. Jag trivs med min vänlista och tycket det är roliga underbara människor med olika karaktärer som  finns på min sida. Dom är underhållande och tycker det är trevligt att se och läsa vad folk gör. Man får många tips också, det finns mycket bra.

Men det har väl en baksida också som nu t,e,x.  Jag trodde faktiskt inte detta om den här killen eller så ljuger min sambo. Får fråga vid tillfälle, tråkigt är det ialf!  Man slutar aldrig att förvånas. Fan, vad intressant jag måste vara, hahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar